Παπάδες, οι “παγκολίνοι” της Ελλάδας

Ο ένας μετά τον άλλο οι «ειδικοί» επιστήμονες αυτού του τόπου, καθ’ όλα ειδικοί στην επιστήμη τους, παντελώς άσχετοι με τα της Εκκλησίας κατά γενική ομολογία, το έβγαλαν το συμπέρασμά τους: τα Θεοφάνια έγινε ο κακός χαμός έξω από τις Εκκλησίες και μαζί με τον αγιασμό είναι μαθηματικά δεδομένο πως ο πιστός λαός «κουβάλησε στα σπίτια» και κορονοϊό.

Οι γυρολόγοι – κινδυνολόγοι που κρύπτουν τη σκοπιμότητα πίσω από τη… σάτιρα ή δήθεν «αθώα» καταθέτουν την επιστημονική τους μαρτυρία, το έχουν μετρημένο και δεδομένο.

Αν αυξηθούν τα κρούσματα θα φταίει μόνον η Εκκλησία. Θα φταίει ο κόσμος που πήγε να πάρει αγιασμό την ημέρα των Θεοφανίων. Τι και αν η Λειτουργία τελείωσε στις 8.30 το πρωί όταν αυτοί ακόμη δεν είχαν ξυπνήσει από το κορονο-πάρτι της προηγούμενης νύχτας.

Τι και αν μέσα στους ναούς αυστηρά μπήκαν μέχρι 25 άτομα και στους μητροπολιτικούς ναούς 50 όλοι και όλοι. Και αυτοί με αποστάσεις και με καρέκλες μετρημένες.

Όχι, όχι δεν μας συμφέρει. Κάπου αλλού πρέπει να αποδοθεί το λάθος. Και η Εκκλησία πάντοτε είναι ο βολικός στόχος. Πες από τα ραδιόφωνα, βγάλε μερικούς «ειδικούς» προς τα έξω, πάρε και μερικά τηλεοπτικά πλάνα με βουτιές για τον σταυρό με τον κόσμο από δίπλα να συνωστίζεται (λεπτομέρεια: ήταν από τα περυσινά Θεοφάνια στη Νάξο) και το κοινό θα πειστεί. Θα τον βγάλει τον ένοχο. Αυθόρμητα ντε.

Η Εκκλησία φταίει για όλα. Αυτοί «οι κακοί παπάδες» που παρέβλεψαν το νόμο και έκαναν του κεφαλιού τους. Όχι πως δεν υπήρχαν και οι συνήθεις «εξαιρέσεις» της Εκκλησίας. Αυτό ήταν όμως. Εξαιρέσεις. Λάθη έγιναν και σε Εκκλησίες.

Όμως προς τι τόσο μένος για την Εκκλησία και για όλα τα δεινά φταίει η Εκκλησία; Προς τι τόση εμμονή για το πώς θα κοινωνήσουν όσοι θέλουν να κοινωνήσουν; Τους ανάγκασε κανένας να μετέχουν του ιερού αυτού μυστηρίου; Μανιακά καταδιώκουν την Εκκλησία ως την πηγή του κακού. Την «Ουχάν» αυτού του τόπου που όλα τα κακά ξεκινούν από τους ρασοφόρους. Τους «πογκολίνους» της Ελλάδας που κουβαλάνε τον covid.

Όχι, ο κορονοϊός δεν κολλάει στις παραλίες. Ούτε στην ουρά περιμένοντας για έναν φρέντο εσπρέσο στη Γλυφάδα ή στο πάρκο του Νιάρχος ή στη νέα παραλιακή στη Θεσσαλονίκη. Ο κορονοϊός – αποφαίνονται οι… ειδικοί σε αυτόν τον τόπο και φαρδιά πλατιά και πρόθυμα τους δίνουν χώρο και χρόνο για να λένε τις ατεκμηρίωτες μπαρούφες τους- μεταδίδεται πολύ εύκολα ΜΟΝΟ όταν είναι κοντά σε ναό.

Όταν είναι πάνω σε αμμουδιά παραλίας ή δίπλα στο γρασίδι του πάρκου, σε παγκάκια και πλατείες, δεν υπάρχει πρόβλημα. Κανένα. Ειδικές … έρευνες οι οποίες δεν χωρούν αμφισβήτηση, αποδεικνύουν -μας λένε αυτοί οι ειδικοί – πως για όλα τα επόμενα κύματα πανδημίας που θα έρθουν σε αυτόν τον τόπο θα φταίει η Εκκλησία και τα Θεοφάνια. Το λέει ο «σατιρολόγος» Βουλαρίνος χαριτολογώντας μέχρι να πειστεί και ο τελευταίος σε αυτή τη χώρα.

Ένας κακός συνωστισμός υπάρχει στον τόπο. Και αυτός είναι της Εκκλησίας. Ακόμη και της κυρίας Ρεπούση, της πρώην υπουργού που είχε γράψει στα βιβλία της Στ’ Δημοτικού για τη μικρασιατική καταστροφή και τους Έλληνες που «συνωστίζονταν» στην προκυμαία, και εκείνος ο συνωστισμός καλός ήταν.

Αυτά προσπαθούσαν να μας πείσουν κάποιοι ομοϊδεάτες τους και «προοδευτικοί» και τότε.

Η Ελλάδα βαδίζει σε άριστο δρόμο. Είμαστε καλύτεροι από τους άλλους. Μόνο την Εκκλησία τα Θεοφάνια να μην είχαμε και τέρμα οι εντατικές, ο κορονοϊός και η πανδημία.
Ή μήπως του χρόνου να καταργήσουμε εντελώς και τα Θεοφάνια για να λυθούν όλα μας τα προβλήματα;

(Στα φωτογραφικά στιγμιότυπα που ακολουθούν παρουσιάζεται το “επιστημονικό φαινόμενο” του ακραίου συνωστισμού μεν, της μη μετάδοσης του κορονοϊού δε. Το “κακό” συναντάται μόνο στα προαύλια των ναών).

Μελχισεδέκ