Επί τη εορτή του Αγίου Γερμανού, Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως (715-730 μ.Χ.), ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος μετέβη στην Ιερά Μονή Βαλουκλή, όπου τέλεσε Τρισάγιο προ του τάφου του προκατόχου του, Οικουμενικού Πατριάρχου Γερμανού Δ΄, ιδρυτού της Ιεράς Θεολογικής Σχολής της Χάλκης το 1844.
Κατά την επιμνημόσυνη δέηση, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος προσευχήθηκε επίσης υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του εν Χαλκηδόνι αναπαυομένου Πατριάρχου Γερμανού Ε΄, καθώς και των φερωνύμων αρχιερέων του Οικουμενικού Θρόνου Σάρδεων και Πισιδίας, Αίνου, Θεοδωρουπόλεως και Τρανουπόλεως.
Παράλληλα, δεήσεις αναπέμφθηκαν και υπέρ του αειμνήστου Μεγάλου Εκκλησιάρχου Γερμανού (Ανδρεάδου).














