Το Σάββατο 2 Μαΐου 2026, ο Μητροπολίτης Ύδρας κ. Εφραίμ ιερούργησε και ομίλησε διδακτικά και θεολογικά στον Ιερό Καθεδρικό Ναό Ύδρας.
Προ της απολύσεως τέλεσε το τεσσαρακονθήμερο μνημόσυνο του αοιδίμου Κωνσταντίνου Δελαλή, τ. Εκκλησιαστικού Συμβούλου και στενού συνεργάτη του Σεβασμιωτάτου, ο οποίος είχε διατελέσει και Πρόεδρος του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου.
Ακολούθησε παράθεση πρωινού, κατά την οποία ο Σεβασμιώτατος μίλησε για την προσωπικότητα του εκλιπόντος.

















