Συγχαρητήριο μήνυμα προς τον νέο Καθολικό Πατριάρχη πάσης Γεωργίας Σίο απέστειλε ο Μητροπολίτης Κιέβου κ. Επιφάνιος, μετά την εκλογή του νέου Προκαθημένου της Γεωργιανή Ορθόδοξη Εκκλησία.
Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Προκαθήμενος της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας ανέφερε ότι ο Μητροπολίτης Σενάκι και Τσχοροτσκού Σίο εξελέγη Καθολικός Πατριάρχης πάσης Γεωργίας «με την ευλογία του Θεού και με απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Γεωργιανής Ορθόδοξης Εκκλησίας».
«Συγχαίρω θερμά τον νεοεκλεγέντα Προκαθήμενο της αδελφής Γεωργιανής Ορθόδοξης Εκκλησίας για την αποδοχή της υψηλής και υπεύθυνης κλήσεως να επιτελέσει την Πρωθιεραρχική διακονία για τη σωτηρία του γεωργιανού λαού και του πληρώματος της Εκκλησίας που του εμπιστεύθηκε ο Θεός», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης Επιφάνιος.
Παράλληλα, απέτισε φόρο τιμής στον μακαριστό Πατριάρχη Ηλία Β΄, υπογραμμίζοντας ότι η ζωή και το έργο του αποτέλεσαν παράδειγμα πίστης στον Χριστό, αφοσιωμένης διακονίας προς την Εκκλησία και πνευματικής μέριμνας για τον λαό.
Όπως σημείωσε, η συμβολή του εκλιπόντος Πατριάρχη στη διατήρηση της Ορθόδοξης πίστης, των εκκλησιαστικών παραδόσεων, αλλά και της αξιοπρέπειας και της ελευθερίας των λαών «θα παραμείνει για πάντα στην ιστορία της Ορθοδοξίας».
Ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ουκρανίας ευχήθηκε ακόμη στον νέο Πατριάρχη «πολλά ευλογημένα έτη διακονίας, σοφία, πνευματική δύναμη και τη βοήθεια του Θεού» στο έργο καθοδήγησης της Γεωργιανής Εκκλησίας και του λαού της.
«Είθε ο Κύριος να ευλογεί αυτή τη νέα περίοδο στη ζωή της Γεωργιανής Ορθόδοξης Εκκλησίας και να την καθοδηγεί στην οδό της αλήθειας, της αγάπης και της ειρήνης», κατέληξε ο Μητροπολίτης Επιφάνιος.














