Στην εναρκτήρια συνεδρίαση της νεοεκλεγείσας 52ης Εθνοσυνέλευσης της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας παρέστη ο Πατριάρχης Βουλγαρίας κ. Δανιήλ, σηματοδοτώντας μια σημαντική στιγμή για την πολιτική ζωή της χώρας.
Τον Προκαθήμενο της Βουλγαρικής Ορθόδοξης Εκκλησίας συνόδευε ο Επίσκοπος Μελενίκου κ. Γεράσιμος, Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου, υπογραμμίζοντας με την παρουσία τους τη διαχρονική σχέση Εκκλησίας και Πολιτείας σε κομβικές εθνικές περιστάσεις.
Στην τελετή παρευρέθηκαν επίσης υψηλόβαθμοι πολιτειακοί και θεσμικοί παράγοντες, μεταξύ των οποίων η Αντιπρόεδρος της Δημοκρατίας κα Ιλιάνα Γιοτόβα, ο υπηρεσιακός Πρωθυπουργός κ. Αντρέι Γκιουρόφ, μέλη της υπηρεσιακής κυβέρνησης, εκπρόσωποι άλλων θρησκευτικών κοινοτήτων, ευρωβουλευτές, καθώς και μέλη του διπλωματικού σώματος και κρατικών φορέων.
Κατά την έναρξη της συνεδρίασης, οι νεοεκλεγέντες βουλευτές έδωσαν τον καθιερωμένο όρκο, δεσμευόμενοι στο όνομα της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας να τηρούν το Σύνταγμα και τους νόμους του κράτους και να υπηρετούν το συμφέρον του λαού σε κάθε τους απόφαση.
Η τελετή πλαισιώθηκε από την ανάκρουση του εθνικού ύμνου της Βουλγαρίας, καθώς και του ύμνου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αναδεικνύοντας τόσο την εθνική ταυτότητα της χώρας όσο και τον ευρωπαϊκό της προσανατολισμό.
Πηγή: Πατριαρχείο Βουλγαρίας














