Το πρωί του Σαββάτου, 9 Μαΐου 2026, ο Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Πρόδρομος είχε τη χαρά να υποδεχθεί, στο Επισκοπείο, μικρούς «συμμαθητές» του από το 4ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου με τη συνοδεία νηπιαγωγών και γονέων.
Ο Μητροπολίτης ξενάγησε στο Επισκοπείο τα παιδιά και τους συνοδούς τους, τους μίλησε για τους Αγίους της Τοπικής μας Εκκλησίας, δέχθηκε με χαρά τα ωραία δώρα τους και τους αντιδώρισε ευλογίες, ευχόμενος σε όλα τα παιδιά καλή πρόοδο στην πορεία της ζωής τους.
Ο Μητροπολίτης συνεχάρη τις νηπιαγωγούς για το σπουδαίο έργο, το οποίο επιτελούν, ευχόμενος στους γονείς να χαίρονται πάντοτε την προκοπή και την πρόοδο των παιδιών τους.















