Στις 30 Απριλίου 2026, ο Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ. Επιφάνιος υποδέχθηκε τους στρατιωτικούς ιερείς της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας στην κατοικία του, στην Ιερά Μονή Αγίου Μιχαήλ Κιέβου.
Οι στρατιωτικοί ιερείς ολοκληρώνουν την εκπαίδευσή τους στο πλαίσιο ειδικού προγράμματος του Στρατιωτικού Ινστιτούτου του Εθνικού Πανεπιστημίου «Ταράς Σεβτσένκο» του Κιέβου.
Κατά τη συνάντηση, ο Προκαθήμενος της αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας αναφέρθηκε στον σημαντικό ρόλο του σώματος των στρατιωτικών ιερέων για την πνευματική στήριξη των ουκρανών στρατιωτών εν μέσω της συνεχιζόμενης ρωσικής επιθετικότητας.
Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία της προσευχής, της αντοχής, της ενότητας και της αυτοθυσίας για την επιτέλεση των καθηκόντων τους.
Παρά τις δύσκολες συνθήκες, ο Μητροπολίτης κάλεσε τους στρατιωτικούς ιερείς να συνεχίσουν απρόσκοπτα το έργο τους, στηρίζοντας το ουκρανικό στράτευμα.
Τέλος, με αφορμή την Ημέρα του Συνοριοφύλακα, συνεχάρη τους ιερείς που διακονούν στις τάξεις της Κρατικής Συνοριοφυλακής της Ουκρανίας, ευχόμενος σε αυτούς τη βοήθεια του Θεού και κάθε ενίσχυση στο έργο τους.
Πηγή: pomisna






















