Κατανυκτικός ήταν ο Εσπερινός της Συγγνώμης στους Ορθόδοξους ναούς της Αλβανίας, όπου με αγνά αισθήματα ο ένας προς τον άλλον τα μέλη της Ορθόδοξης Κοινότητας αλληλοσυγχωρήθηκαν, κάτι που το κάνουν καθημερινά, αλλά τους είναι και πολύ απαραίτητο και σηματοδοτεί τον πνευματικό τους αγώνα στην αρχή της Μεγάλης Τεσσαρακοστής.
Ο Μητροπολίτης Αργυροκάστρου Ναθαναήλ χοροστάτησε κατά τον Εσπερινό της Συγγνώμης στον καθεδρικό ναό Ανάσταση του Αργυροκάστρου, όπου τα μέλη της Ορθόδοξης Κοινότητας αλληλοσυγχωρέθηκαν.
Με τον Εσπερινό της Συγγνώμης ανοίχτηκαν και οι Ορθόδοξοι της Αλβανίας στην περίοδο της Μ. Τεσσαρακοστής.
π. Ηλίας Μάκος















