Πλημμύρισε από μελωδίες το Τσατσαρωνάκειο Πολιτιστικό Πολύκεντρο της Ιερας Μητροπόλεως Κισάμου και Σελίνου κατά την καταληκτήρια παρουσίαση των Σχολών Κλασικής και Μοντέρνας Μουσικής τοῦ Ωδείου της Ιεράς Μητροπόλεως.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση που εξέδωσαν:
«Ὠδεῖο ἀναγνωρισμένο ἀπό τό Κράτος, τό ὁποῖο στεγάζεται σέ πλήρως ἐξοπλισμένους καί ὀργανωμένους, ἀπό μουσικά ὄργανα, ἀνά Σχολή, χώρους τοῦ Τσατσαρωνάκειου.
Στό Ὠδεῖο, ἐκτός τῶν Σχολῶν Κλασικῆς καί Μοντέρνας Μουσικῆς, λειτουργοῦν, ἐπίσης, Σχολή Παραδοσιακῆς καί Λαϊκῆς Μουσικῆς, Μουσικῆς Προπαιδείας, Μουσικῆς Τεχνολογίας, ὡς καί Σχολή Χορωδιῶν: Βυζαντινή καί Παραδοσιακή, Ἔντεχνη, Παιδική καί Ἐφηβική, μέ ἑκατοντάδες παιδιά, νέους καί ἐνήλικες νά μετέχουν τῶν Σχολῶν καί Χορωδιῶν. Κατόπιν τῶν προαγωγικῶν ἐξετάσεων πού εἶχαν προηγηθεῖ πού, κατά κοινή ὁμολογία τῆς Ἐξεταστικῆς Ἐπιτροπῆς καί τοῦ Καλλιτεχνικοῦ Διευθυντῆ τοῦ Ὠδείου κ. Ἰωάννη Καστρινάκη, ἀποδείχθηκε ἡ πρόοδος ὡς καί τά ταλέντα τῶν μαθητῶν, ἔλαβε χώρα ἡ καταληκτήρια συναυλία – παρουσίαση ἀπό τίς Σχολές Κλασικῆς καί Μοντέρνας Μουσικῆς τοῦ Ὠδείου. Οἱ μαθητές κάθε Τμήματος, μέ τόν Καθηγητή/Καθηγήτριά τους, παρουσίασαν ἕνα ἀπαιτητικό, σέ ποιότητα, πρόγραμμα, μέ ἀκούσματα κλασικά, ἔντεχνα καί μοντέρνα. Ζεστό καί παρατεταμένο τό χειροκρότημα τῶν παρευρισκομένων πού εἶχαν κατακλύσει τήν αἴθουσα πολλαπλῶν χρήσεων τοῦ Τσατσαρωνάκειου Πολυκέντρου ὅπου ἔλαβε χώρα ἡ ἐκδήλωση.
Ἐκ μέρους τοῦ Μητροπολίτου Κισάμου και Σελίνου κ. Ἀμφιλοχίου, Προέδρου τοῦ Δ.Σ. τοῦ Τσατσαρωνάκειου, χαιρετισμό ἀπηύθυνε ὁ Πρωτοσύγκελλος τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως, Πανοσιολ. Ἀρχιμ. π. Ἀγαθάγγελος Κουμαρτζάκης, ὁ ὁποῖος μετέφερε τίς εὐχές καί τά συγχαρητήρια τοῦ ἀπουσιάζοντος Ποιμενάρχου κ. Ἀμφιλοχίου σέ Μαθητές, Γονεῖς, Καθηγητές καί τόν Καλλιτεχνικό Διευθυντή, σημειώνοντας: «Ἡ μουσική εἶναι πολιτισμός πού καλλιεργεῖ τήν ψυχή, τόν ἄνθρωπο, στό σύνολό του. Χαιρόμεθα πού στό Ὠδεῖο τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς μας, μέσα ἀπό τίς Σχολές καί τά Τμήματα τοῦ Ὠδείου πού λειτουργοῦν, μεταγγίζεται αὐτός ὁ πολιτισμός σέ δεκάδες ἑκατοντάδες νέους, παιδιά καί ἐνήλικες». Ἀκολούθως τήν ἐκδήλωση χαιρέτισε ὁ Καλλιτεχνικός Διευθυντής, Καθηγητής Μουσικῆς, κ. Ἰωάννης Καστρινάκης, ὁ ὁποῖος ἀναφέρθηκε στήν ποιότητα καί τό οὐσιαστικό ἔργο πού ἐπιτελεῖται στό Ὠδεῖο, εὐχαριστῶντας τόν Σεβ. Μητροπολίτη Κισάμου και Σελίνου κ.Αμφιλόχιο ὡς καί ὅλους τούς ἐμπλεκομένους. Ὅλοι οἱ μετέχοντες, μαζί μέ τίς εὐχές γιά «καλό Καλοκαίρι», ὑποσχέθηκαν ὅτι θά ἀνταμώσουν ξανά τό Φθινόπωρο στούς ὄμορφους, ζεστούς καί φιλόξενους χώρους τοῦ Τσατσαρωνάκειου, συνεχίζοντας τήν σπουδή τους στήν Μουσική».














