Ο Πατριάρχης Αντιοχείας και πάσης Ανατολής κ. Ιωάννης Ι΄ τέλεσε τη Θεία Λειτουργία για την εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού στον Ιερό Ναό Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού στην Κασάα, παρουσία του Πρέσβη της Ελλάδας στη Δαμασκό κ. Emmanuel Kakavillakis.
Τον Πατριάρχη πλαισίωσαν οι Θεοφιλέστατοι Επίσκοποι κ. Ρωμανός (Hannat), κ. Ιωάννης (Batash), κ. Αρσένιος (Dahdal) και κ. Μωυσής (Al Khassi), καθώς και ο Αρχιμανδρίτης π. Philip Vasiltsev, εκπρόσωπος του Πατριάρχη Μόσχας ενώπιον του Πατριάρχη Αντιοχείας, μαζί με πλειάδα ιερέων και διακόνων.
Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας τελέστηκε η λιτανεία με τον Τίμιο Σταυρό.















