Την Κυριακή του Θωμά, 19 Απριλίου 2026, ο Μητροπολίτης Ύδρας Σπετσών και Αιγίνης κ. Εφραίμ ιερούργησε και ομίλησε στον Ιερό Ενοριακό Ναό Συνάξεως Αιγινητών Αγίων, ο οποίος τιμά την εορτή της ψηλάφησης του Αγίου Ενδόξου Αποστόλου Θωμά.
Στον προαύλιο χώρο βρίσκεται παλαιός Ιερός Ναός αφιερωμένος στην ψηλάφηση του Αποστόλου Θωμά.
Στις ιερές ακολουθίες έψαλε χορός ιεροψαλτών από την Αθήνα.
Προ της Απολύσεως, ο Σεβασμιώτατος συνεχάρη τον π. Στυλιανό για την προετοιμασία της πανηγύρεως και την άρτια διοργάνωση.
Μετά την Απόλυση, στο αρχονταρίκι του Ιερού Ναού προσφέρθηκαν κεράσματα σε όλους, ενώ ο Σεβασμιώτατος είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους πιστούς.














