Ευχαριστήριο μήνυμα εξέδωσε ο Μητροπολίτης Ηλείας κ. Αθανάσιος για το ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό της Νοσηλευτικής Μονάδας Πύργου, με αφορμή την πρόσφατη δοκιμασία της υγείας του και τη νοσηλεία του στο νοσοκομείο.
Παρατίθεται το μήνυμα του Μητροπολίτη:
Με το παρόν θέλω να ευχαριστήσω δημόσια όλους τους παράγοντες της Νοσηλευτικής Μονάδας Πύργου για το άμεσο και ειλικρινές ενδιαφέρον που έδειξαν κατά την πρόσφατη δοκιμασία που πέρασε η υγεία μου.
Να ευχαριστήσω τον Διοικητή της Νοσηλευτικής Μονάδας Πύργου κ. Σπυρίδωνα Πολίτη για το άμεσο ενδιαφέρον του σχετικά με την εξέλιξη της μετεγχειρητικής μου πορείας.
Πάνω απ’ όλα θέλω να εκφράσω τις εγκάρδιες και ειλικρινείς ευχές και ευχαριστίες μου προς τους άξιους επιστήμονες κ. Γεώργιο Κιρκιλέση, κ. Αγγελική Σαραντοπούλου, κ. Αντώνιο Τσόπελα, κ. Αγγελική Κλάδη και κ. Κωνσταντίνα Καρανικολού, οι οποίοι ο καθένας στον τομέα του επέδειξαν ιδιαίτερο ζήλο και ειλικρινές ενδιαφέρον και με την άριστη επιστημονική τους κατάρτιση και εμπειρία έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό κατά τη διάρκεια της χειρουργικής επέμβασης.
Επίσης ευχαριστώ θερμά το νοσηλευτικό προσωπικό τόσο του χειρουργείου όσο και του κλινικού θαλάμου, καθώς και το βοηθητικό προσωπικό για το αμέριστο ενδιαφέρον τους προς το πρόσωπό μου καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής μου στο νοσοκομείο. Όλοι εργάστηκαν με άριστη επιστημονική κατάρτιση και με την ευαισθησία που τους διακρίνει. Διαβεβαιώνω ότι το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό είναι άριστα καταρτισμένο και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα νοσοκομεία των Αθηνών και πρέπει να τους εμπιστευόμαστε με μεγάλη ευκολία και βεβαιότητα.
Εύχομαι και προσεύχομαι για όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Πύργου, ώστε ο Θεάνθρωπος Κύριος, διά πρεσβειών των Αγίων Αναργύρων, να τους δίνει θεία φώτιση και την απαραίτητη υγεία, για να έχουν έγκυρες και έγκαιρες ιατρικές γνωματεύσεις και θετικά αποτελέσματα σε όλη τους τη σταδιοδρομία προς όφελος των συνανθρώπων μας.














