Ο Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής σήμερα Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2025, μετέβη στο Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β.) Κομοτηνής και ετέλεσε την Ακολουθία του Αγιασμού.
Προέτρεψε όλους τους εργάζομένους στον ευαίσθητο αυτό τομέα της υγείας να διακονούν με υπομονή και φιλάνθρωπη διάθεση, διότι εξυπηρετούν ανάγκες πονεμένων ανθρώπων και τους ευχήθηκε υγεία και πάσα παρά Κυρίου ευλογία.















